Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
« Föregående · 1988877 Till forumet
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
EXPLORERSMÅLAND: Katastrofinställning.
Alla blir frånåkta. 2-0...
Alla blir frånåkta. 2-0...
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
när du loggat in..välj tablå läge..uppe till vänster
dra ner listan...
syns längre ner
dra ner listan...
syns längre ner
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
Ser bättre ut än tidigare matcher även om man fått en del gratis av att Tingsryd sett väldigt bleka ut i försvarsspelet.
Men ändå, med lite mer skärpa i avsluten hade vi nog haft ett mål vid det här laget, och fortsätter matchen såhär borde det gå att vara lugn för en gångs skull.
Men ändå, med lite mer skärpa i avsluten hade vi nog haft ett mål vid det här laget, och fortsätter matchen såhär borde det gå att vara lugn för en gångs skull.
+ 1
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
Bragd-Birger: tycker mig se många förbättringar från de tidigare matcherna iaf. Passningarna sitter bättre, försvarsspelet som helhet verkar bra mycket bättre och brattström skulle lika gärna kunna vara en mur. Slarv och individuella misstag som ställt till det men sån händer alla lag och alla spelare... Utom kanske Elias!
Vi borde dra det längre stået men vi vet ju att hockey kan vara orättvist ibland.
Vi borde dra det längre stået men vi vet ju att hockey kan vara orättvist ibland.
+ 2
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
Annars gick perioden klart till Timrå. Ser betydligt mer synkat ut än i de två första matcherna.
+ 4
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
Sputnik: lite onödigt med två raka utvisningar i anfallszon också.
+ 2
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
Sputnik: Tycker att Timrå känns som ett nr större än Tingsryd bitvis!
+ 1
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
bar mofftak: Hade det blivit mål där med Tingsrydspelaren parkerad i målgården hade jag gått JFK bananas över domarn!
+ 1
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
bar mofftak: Slarv som vanligt.. Haha det blev inget mål, tyckte timrå spelare tar bort målburen, jaja tack å bokk domarn :D
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
Håller tummarna nu! ? SR tycker tydligen vi ställer upp i en fotbollsmatch ikväll :D
+ 1
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
JonteD: Japp. Får se om Fjellström kan se till att Boyce och Berglund är i anfallszon ibland.
Verkar lovande.
Verkar lovande.
+ 1
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
Tikkare: Grabbarna har börjat jävligt piggt!!! Bra spel o hittar varandra bra!👍👍😊
+ 1
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
EXPLORERSMÅLAND: Stämmer det att kvällens match inte sänds på tv?
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
Lilllörda å dä rinn lätt i strupusligen ikväll!!
Vi VINN lätt ikväll!!!
Skål tamjefan!!
Vi VINN lätt ikväll!!!
Skål tamjefan!!
Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
Det ska ju spelas hockey också. Det är nog bara bra för truppen att få lämna stan den här veckan.
+ 4
« Föregående · 1988877

