1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Tränarfrågan?


Tränarfrågan?
Det är mycket snack om nya spelare förlorade spelare. Kanske hade varit lättare att värva spelare om vi hade tränarfrågan löst?

Rätta mig om jag har fel!

Sv: Tränarfrågan?
json: enligt tv4:as texttv så stannar Mollan..

Sv: Tränarfrågan?
Mollet kvar.
Jag är kluven.
Timrå ska spela Peo-hockey.

Sv: Tränarfrågan?
Kongo: Timrå skall träna Molla-träning...annars ingen vinst...Tack Peo

Sv: Tränarfrågan?
Kongo:
Vadå det är ju inte han som spälar, det är spelarna som spälar...

Sv: Tränarfrågan?
Makarov:
Ja, men han har i alla fall koll på när matchen är slut...
Är det någon som har den klassikern inspelad? TGO?

Sv: Tränarfrågan?
Kongo:
Jag har den.

Nolby?

Sv: Tränarfrågan?
Makarov:
Kanon! Den lånar jag.

Inte ett jäkla dugg Nolby.

« · 82864
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.