1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Tröjauktion


Tröjauktion
Ser med spänning fram emot auktionerna som drar igång till veckan. Tänk om det skulle bli en sån succe att man beslutar att skrota örnen och börjar lira i dom gamla WÖ-tröjorna nästa säsong. Inte med WÖ-märket då men varför inte bara texten TIMRÅ IK fram på bröstet.

Såg sedan att man lyckats med att locka hit ABBA-köret och nu senast Grease-grejen.
Bli dom två lyckade så har E-on Arenan alla möjligheter att bli konsertarenan NO:1 i distriktet framöver.

« · 831659
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.