Herminator: Men det verkade minst sagt som att karln länktar hem riktigt ruskigt... :-(
Upprop för Valeri Krykov
« Föregående · 625328 Till forumet
Sv: Upprop för Valeri Krykov
"För övrigt tyckar jag som så många för några veckor sedan att både Oksa och krykov ska skickas hem, vad bidrar dom med..?
orion @ Våga vänta ut... 2005-10-16 23:50"
Orion: Vad tycker du idag?
Jag tycker vi ska respektera vad Krykov vill själv, han älskar sin familj.(som är jättetrevlig).
Det är fantastiskt att han ställt upp för Timrå på det sätt han gjort.
Han får gärna stanna kvar för mig.
orion @ Våga vänta ut... 2005-10-16 23:50"
Orion: Vad tycker du idag?
Jag tycker vi ska respektera vad Krykov vill själv, han älskar sin familj.(som är jättetrevlig).
Det är fantastiskt att han ställt upp för Timrå på det sätt han gjort.
Han får gärna stanna kvar för mig.
Upprop för Valeri Krykov
Snart kan våran älskade superfinne
vara förlorad...
Den 10:e december går hans korttidskontrakt
ut......mina 3 barn och fru saknar mig och jag dem..
säger han i dagens AB!
Snart kan Valeri Krykov vara förlorad för ALLTID!!!
Dags att vi Timrå IK suppotrar reagerar..
Starta namninsamlingen nu...
Låt oss göra ALLT för att få våran ÄLSKADE VALLE att
stanna säsongen ut..
Vi behöver vår poängmaskin...5 mål o 5 ass..
Dags att starta UPPROP VALERI KRYKOV!
Snälla Valeri STANNA säsongen ut....please!
vara förlorad...
Den 10:e december går hans korttidskontrakt
ut......mina 3 barn och fru saknar mig och jag dem..
säger han i dagens AB!
Snart kan Valeri Krykov vara förlorad för ALLTID!!!
Dags att vi Timrå IK suppotrar reagerar..
Starta namninsamlingen nu...
Låt oss göra ALLT för att få våran ÄLSKADE VALLE att
stanna säsongen ut..
Vi behöver vår poängmaskin...5 mål o 5 ass..
Dags att starta UPPROP VALERI KRYKOV!
Snälla Valeri STANNA säsongen ut....please!
« Föregående · 625328