Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
« Föregående · 2284558 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Mustard Tiger: Obegripligt att inte tränarna fatta och tar Timeout SKANDAL
+ 4
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Långben: Total scenförändring mot 1a. Hur fan kan det hända?!
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
pingvin: Ja men ge bort pucken i egen zon gör det... blir jättebra!
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
pingvin: Alltså Lundin är för långsam för SHL, det bara är så. Synd
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Zäta75: lundins oresoluta spel på målet och Lodins offensiva hakningsutvisning. Man blir ju helt lam av att se skiten. Har Lundin utgående kontrakt? Råttet måste vara mågat där snart.
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Varför tar man inte Timeout innan allt herregud Fredrik Andersson..
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Tack Lodin!
Meeeeeen vilken fin period…
Man hade antagligen mäktat med ett jävla självmål med om inte Lodin gav bort ett pp…
Meeeeeen vilken fin period…
Man hade antagligen mäktat med ett jävla självmål med om inte Lodin gav bort ett pp…
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Smokey: tänkte precis samma sak....helt slut i benen...tog Hallam fram hårtorken ?
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
pingvin: Nu luktar det liiite som en hedersam förlust, Timrå-style.
Vi får se
Vi får se
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Lundins handleder är ju sämre än filmjölk... hur kan han förlora den duellen?
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Lodin klantar sig i offensiv zon igen. Kanske billigt men han ansvarar för sin egen klubba
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Jåkkinen: Korkast är de i båset som fortsätter spela honom.
Var det så jävla viktigt att spela mer defensivt för att vi släppte upp dom några ggr i 1:a.
Var det så jävla viktigt att spela mer defensivt för att vi släppte upp dom några ggr i 1:a.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
roger_sundsvall: Ärligt talat man blir helt tokig på att det aldrig tas några jävla time-out?? VAD VÄNTAR HAN PÅ
+ 4
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Jåkkinen: Nä han är ju inte direkt känd för att vara disciplinerad.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Jåkkinen: Vad är det för jävla inledning? Blir inte klok på detta jävla lag. VAKNA!
+ 5
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Olli Hahl: Alltså, totalt överkörda i 8 min och då passar Lodin på att ta en utv i offensiv. Finns ju inte en ord för hur korkat det är
+ 6
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Nu är det för mycket uppförsbacke.
Vad åt eller drack spelarna i pausen???
Orka!
Vad åt eller drack spelarna i pausen???
Orka!
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Ännu en billig utvisning. Döende svanen på den "hakningen"
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
pingvin: Kan vi snälla göra mål nån gång när vi är tillbakatryckta också! Typ orättvist mål i bp som väntar…?!
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Nu borde L-L-L få vila några byten. Det funkar inte alls.
+ 5
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
{297}: Det får gärna lossna för honom... med start alldeles strax.
+ 4
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
sargad: Åberg skulle behöva kliva fram och hänga ett par kassar. Han får ju tonvis med speltid och Sedin-snurrar en massa i offensiv zon men får inte riktigt utdelning.
+ 6
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Sputnik: Ja det är ju det! Dom kan vinna matchen åt Växsjö! Skönt att dom inte har Fasth i målet iaf!
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
sargad: Växjö ser lite sega ut. Inte konstigt kanske efter 12 dagar spelledigt. Vi har världens chans att ta 3p ikväll om vi orkar fortsätta åka bättre skridskor än Växjö i 3 perioder. Och inte göra några misstag.
Någon mer som har noterat att kommentatorn skrek mycket högre när Växjö gjorde mål? :)
Någon mer som har noterat att kommentatorn skrek mycket högre när Växjö gjorde mål? :)
+ 4
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Tom Topp: Det läskiga är att det krävs nästan bara ett läge för mål från den kedjan. 😬
+ 4
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Charlie2: Det var dock ett riktigt fint pass på vår blå som leder fram till deras 1-0. Viss kritik kanske man kan rikta på markeringen framför mål. Men klart godkänd bortaperiod! Växjö ser sega ut i mittzon men tunga i närkamperna. Nu är det bara att växla upp i andra.
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
Sputnik: Det är kul att se att alla fyra kedjor trycker mot mål, hittills har Växsjö bara en formation som hotar!
+ 5
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
JonteD: Rent statistiskt poängmässigt håller han(Åberg) medel bland våra forwards... och till syvene och sist är det de som räknas.
+ 3
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
JonteD: Hoppas medspelarna börjar förstå vart man skall befinna sig när Åberg gjort sin gubbe bara. Ett par gånger det kunnat vara riktigt farliga lägen om medspelare tagit sig inpå mål.
+ 4
« Föregående · 2284558 · Nästa »