Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
« Föregående · 829424 · Nästa » Till forumet
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Okej att det blev en poäng men 29skott utan fler mål är aldrig godkänt.
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Dåligt coachat på slutet. Regin skulle ha tekat såklart.
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
mikenomad: Oroande att vi är så förbannat ineffektiva framåt.
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
RocknRolf2: Mmm...men nog så viktiga sådana, även om treor biter bättre.
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
timrå_ik: Halva sista perioden kvar och PP-läge efter puck out från Mora. Har vi tillräcklig kraft att kunna göra ett mål så har vi chansen här.
Kämpa Timrå!
Kämpa Timrå!
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Strindlund: Såhär blev det. Som jag sa til dig så är den hemskt liten, men vi får väl se den som en liten aptitretare inför vad som säkert komma skall. (Nu förstorade jag ändå bilden en aning, men det lär säkert finnas bilder att tillgå med bättre skärpa/storlek inom kort)
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Strindlund: Du måste ställa in ett program till datorn som man får telefonen och en usb kabel sen är bara att köra bilder och musik mellan tel-dator
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Strindlund: Går det inte att skicka MMS:et till din egen mail, och på den vägen komma åt det?
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Fick precis ett mms från introt. Om jag nu visste hur det fungerar att överföra bilden till datorn..
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
RocknRolf2: Kan dom bara hålla uppe farten så kan det gå men mora kommer att kriga bästa viljan avgör.
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
RocknRolf2: Ja, W/Ö verkar vara med i matchen iaf. Men om man har tänkt sig vinna så kan man inte dra på sig så här många utvisningar. I PP känns Mora riktigt giftiga med Brendl/Huml-Kedjan. Backlund verkar ta de puckar han ska ta. Målet lät det som han inte hade en chans på. Vi får väl se om vi kan få utdelning på något fler av våra lägen i PP.
Kämpa W/Ö!
Kämpa W/Ö!
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
nämen vad i helvete... Rönnmark har väl fattat att Moras chans är i pp
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
RocknRolf2: Simons tyckte väl att det redan fanns för många svenska spelare i truppen.
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
mikenomad: Ah, sådant är strålande!
Känns som att grundserieslutet till hälften går ut på att få en bra tabellposition, men att det är lika viktigt att toppa formen oavsett tabellposition nu när serien är så jämn. Timrå kan piska tabellettan eller få stryk mot tabellåttan med ganska små variationer i formen.
...därför är det lysande att Pärssinen och senast Jonte nätar!
Känns som att grundserieslutet till hälften går ut på att få en bra tabellposition, men att det är lika viktigt att toppa formen oavsett tabellposition nu när serien är så jämn. Timrå kan piska tabellettan eller få stryk mot tabellåttan med ganska små variationer i formen.
...därför är det lysande att Pärssinen och senast Jonte nätar!
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
dr-nix: sorry Nylander var det.. (ass Hedström, Pärssinen)
Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
nähä... Nylander. Som inte fick förlängt i Mora. Starkt Janne Simons
« Föregående · 829424 · Nästa »