1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Wikegård


Wikegård
Har precis sett frölunda - Dif.
Efter matchen står Wikegård och säger att dom var minst lika värda att vinna. hissen kan inte gå ända upp hos denna man...

Någon mer än mig som ser ett mönster...hur enögd kan man vara???
Frölunda var det klart bättre laget. liknade match 7 mellan TIK och DIF.
Med ett bättre slut...DIF förlorade

Kan oxå konstatera att jag tycker LÄRKING är lika dålig som vanligt trots att jag är neutral i detta fall. Den störtsa ursäkten för domare som finns...


Nästa år är TIK i final.

TIK-DIF I KVARTEN 4-0
TIK-FÄRESTAD I SEMIN 4-2
TIK-FRÖLUNDA I FINALEN 4-3

Lite kan man ju drömma

GO TIMRÅ

« · 526148
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.