Har ni sett nyheten på text-tv? Zäta har skrivit på ett nytt ettårskontrakt men ännu mer oväntat - Fredrik Modin kommer hem till Timrå! Storsatsning i Timrå nästa säsong! Kul!
Zetterberg OCH Modin!!
« Föregående · 73242 Till forumet
Sv: Zetterberg OCH Modin!!
Ja Jäsingen du .. fan va kung! nu börjar man hoppas på slutspel nästa år !! (intresserade kolla text-tv sid 314)
Sv: Zetterberg OCH Modin!!
Förvisso intressant, men för mig är ryktet om att Sergei Fedorov har köpt en lägenhet i Vivsta ännu större. Anna Kornikova ska tydligen tränas av Tony Pettersson.
Sv: Zetterberg OCH Modin!!
jag kan inte tänka mej att timrå kontrakterat zäta under kvalserien han måste ju ändå byta klubb om Timrå åker ur!
Sv: Zetterberg OCH Modin!!
va??? är det 1:a April...det hade jag ingen aaaaanining om...............det var d värsta...tänka sig så d kan vara.....:)
Sv: Zetterberg OCH Modin!!
actionleif: Du verkar minnas senaste utbrottet. Nu drabbas även de andra lagen. Suck, jag måste försöka fixa det här.
« Föregående · 73242