Ajaj hasse
« Föregående · 28650 Till forumet
Sv: Ajaj hasse
Det är väl knappast ingen nyhet att hasse inte har förmågan att lyfta våra spelare. Mycket möjligt att han passade skövde men under perioden i TAIF har han inte visat att han är en duglig tränare. Under TB tid gjorde vi många matcher som var oerhört bra. Vi vann de jämna matcherna och spelarna lyste av självförtroende. Under hasses tid har vi i princip inte gjort en enda match där vi överträffat oss själva. Hur kan samtliga spelare bli så "under isen" på bara några månader? MITT svar är hasse. Han har inte visat att han kan lyfta våra spelare. De verkar bli sämre och sämre för varje match som spelats (överdrift men ändå..). Det jag hoppas på är att vi kan överleva hasse och hitta en ny tränare till nästa säsong. Hasse kommer inte att kunna lyfta våra spelare, det har vi sett under 1,5 år. Det jag undrar över är hur långt han kan sänka dem...
Sv: Ajaj hasse
Mjo stämmer nog det du säger hepp vi får inrikta oss på att hålla oss kvar troligen men hoppas att man får se det kalas spel som jag vet att grabbarna besitter redan denna säsong. Fanns ju fina tendenser i träningsmatcherna tex. Intressant match imorrn iaf få se om Sigge har nått kvar att ge.
« Föregående · 28650
Hade Hasse bara visat lite glöd och vinnarkänsla hade man ju kunnat ana en oviss kemi mellan han o laget, men men. Har inte sett mycket engagemang hos den för mig nu helt sågade tränare. Han tände till i en hemmamatch för några veckor sedan och jag anade nya tag från Hasse men han trillade tillbaks till den sura "hockeydödaren" som han nu för mig är känd som.
Men men, kanske har jag helt fel, låt oss hoppas det iallafall...
FORZA TAIF!!!!
TAIF - Leksand 4-1