Alexej F
« Föregående · 134499 Till forumet
Sv: Alexej F
Merxx: Tycker Johan Ström var betydligt bättre i onsdags än vad han har varit dom sista matcherna, han är nog på uppgång nu!
Håller annars med dig Merxx, ge Alexej en ärlig chans! Vi vet att han har teknik, spelsinne och inte minst målsinne, hemmamatchen mot Rögle kvitterade han ju i slutsekunderna. Hur matchen sen slutade är en helt annan historia...
Håller annars med dig Merxx, ge Alexej en ärlig chans! Vi vet att han har teknik, spelsinne och inte minst målsinne, hemmamatchen mot Rögle kvitterade han ju i slutsekunderna. Hur matchen sen slutade är en helt annan historia...
« Föregående · 134499
Tappa inte bort den här killen Taif! Det är han för bra för!
Längtar till den match när man äntligen får se poängmaskinen Johan Ström komma igång! Ström i högform behövs!