Arboga-Tranås 5-2. MAtchen var spel mässigt ganska jäm även om arboga var det bättre laget. Arboga borde kanske vart mer överlägsna med tanke på att det inte var deras första match. 1-0, 1-1, 2-1, 3-1. 3-2, 4-2, 5-2 i tom bur.
Arboga-Trasnås
« Föregående · 102429 Till forumet
Sv: Arboga-Trasnås
Det var en helt ok match med tanke på att de bara varit på is en vecka och detta var första matchen. TAIF var de som skapa bästa chanserna i 2:a perioden tycker jag men satte inte dit den tyvärr.
Alosha och Svesse var utroppstecken, många i Arboga som var imponerade av Alosha..
Alosha och Svesse var utroppstecken, många i Arboga som var imponerade av Alosha..
Sv: Arboga-Trasnås
Lagt upp lite bilder nu, ja Arbogas belysning lämnar en del övrigt att önska. :)
Vi fick som ni ser ockå se matchstället för första gången utan namn och reklam dock.
Håll till godo!
Vi fick som ni ser ockå se matchstället för första gången utan namn och reklam dock.
Håll till godo!
« Föregående · 102429