BÄSTA MOTSTÅNDET ???
« Föregående · 119270 Till forumet
Sv: BÄSTA MOTSTÅNDET ???
Guz: Anledningen till att de mötte Mörrum var tydligen att de var skyldiga dem en bortamatch. Sa han verkligen bästa motståndet? Har för mig att han sa nått annat jag.
Sv: BÄSTA MOTSTÅNDET ???
Guz: Han sa att det var det bästa motståndet hittils i år! Inte det bästa dom kommer möta!
Sv: BÄSTA MOTSTÅNDET ???
Lindersson: Det var ju det jag menade men fick inte med allt. Så kan de´va´ibland när man har lite för bråttom.
Nu ser vi fram emot 3 friska poäng ikväll.
Hört att det är lite överaskningar på gång i hallen ikväll. Ska bli spännande.
Nu ser vi fram emot 3 friska poäng ikväll.
Hört att det är lite överaskningar på gång i hallen ikväll. Ska bli spännande.
« Föregående · 119270
Det är väl bara att hoppas att Mörrum är j-t bra annars blir det ingen rolig säsong. (Mörrum är väl inte tippade som något topplag precis)
Och man kan ju diskutera motståndet i träningsmatcherna + det smarta i att möta premiärmotståndaren i genrepet på bortaplan. Enl. uttalande från Mörrumsledningen så lärde de sig väldigt mycket om AIF:s spelsätt i genrepet. AIF kanske borde ha mörkat lite förra söndagen.
Men misstag är till för att lära sig av ...........
Nu hoppas vi på ett heltaggat AIF på onsdag !!!!!!!!!
FORZA AIF !!!!!!