Bofors - Tranås 5-3
« Föregående · 165026 Till forumet
Sv: Bofors - Tranås 5-3
Patrik M: Det är ju storsint av oss att ofta bjuda på 3 mål i första men det är ju ine alltid så jävla lätt att hämta in det.
Men oj vilken match vi verkar ha gjort i de två avslutande perioderna.
Men oj vilken match vi verkar ha gjort i de två avslutande perioderna.
« Föregående · 165026
FORZA!