Buss t Örebro?
« Föregående · 127536 Till forumet
Sv: Buss t Örebro?
ForzamalmJR: Svårt o säga på förhand men information kommer i god tid iaf. Beror ju på hur det går osv osv, närma o bra iaf så det lutar väl åt det.
« Föregående · 127536
...och även om det inte blev en trea igår, är jag glad att TAIF tagit poäng i de senaste tre matcherna. Forza AIF!