Dagens match.......
« Föregående · 15075 Till forumet
Sv: Dagens match.......
Gå in och rösta på dagens match på GSK´s hemsida!!
"Han har ju inte där att göra!"
Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!
"Han har ju inte där att göra!"
Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!
Sv: Dagens match.......
Hoppas ljunggren läser detta!!!
Här kommer TAIFs powerplay femma:
J. Vikholm J. Nordstrand
J. Lindström T. Johwelin J. Holmström
Taktiken bakom femman:
Johwelin: är en bra tekare och passningsspelare som kan hålla ifrån motståndaren.
Holmström: Är en gud med sin magiska klubba och mycket farlig bakom mål, samt en bra passare.
Lindström: Är en mycket snabb spelare som kan åka upp i motsåndarnas zon med puck, samt en naturlig målskytt.
Vikholm: Stabil, lungn back med ett jättehårt skott, och bra passkänsla.
Nordstrand: Kvick passningsäker back med ett helvetes skott som heter duga!!!
--------------------------------------------------------------------------
"lindström kan bytas med J. Ström som också kan snurra upp motståndarna ordentligt"
Nu går vi till superallsvenskan och visar att vi är att räkna med!!!
och så spöar vi Gislaved idag...
Här kommer TAIFs powerplay femma:
J. Vikholm J. Nordstrand
J. Lindström T. Johwelin J. Holmström
Taktiken bakom femman:
Johwelin: är en bra tekare och passningsspelare som kan hålla ifrån motståndaren.
Holmström: Är en gud med sin magiska klubba och mycket farlig bakom mål, samt en bra passare.
Lindström: Är en mycket snabb spelare som kan åka upp i motsåndarnas zon med puck, samt en naturlig målskytt.
Vikholm: Stabil, lungn back med ett jättehårt skott, och bra passkänsla.
Nordstrand: Kvick passningsäker back med ett helvetes skott som heter duga!!!
--------------------------------------------------------------------------
"lindström kan bytas med J. Ström som också kan snurra upp motståndarna ordentligt"
Nu går vi till superallsvenskan och visar att vi är att räkna med!!!
och så spöar vi Gislaved idag...
« Föregående · 15075
Nån som vet hur många som ska me ikväll?? Busskungen borde veta!
"Han har ju inte där att göra!"
Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!