Henrik Andersson var med och träna idag och går säkert rakt in i laget såg pigg ut, verkar vara en bra skridskoåkare. Medin och Liket ser pigga ut också mfl.
Dagens träning
« Föregående · 15003 Till forumet
Sv: Dagens träning
Japp Henke A såg bra ut liksom Medin som såg riktigt bra ut! Härlig skridskoåkare den där Andersson för den delen! Liket fortfarande pigg och lite bättre klös under Johwelins skridskor med kunde man se! Även Johan Ström såg rapp ut!
« Föregående · 15003