Den stora dagen närmar sig
« Föregående · 10950 Till forumet
Sv: Den stora dagen närmar sig
Det blir TIFO!''
Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!
Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!
Sv: Den stora dagen närmar sig
Har precis kollat på smålandsnytt och även Nyrén tror på 4-2 seger till TAIF härligt att höra!
Länkar:
http://www.fcs.just.nu
http://www.fcs.just.nu
« Föregående · 10950
Har fortfarande inte fått nåt svar på vad det är för Tifo som är planerat. Hoppas vi TAIF supportrar kan visa alla masar vilka det är som bestämmer i våran "lada".
Nu ska det fanimej skrikas. Kom igen o hjälp grabbarna, alla till klacken...NU KÖR VI
Mitt tips 4-2, sista i tom kasse av Holmis.