Perzzon: Det kommer garanterat innan säsongen har börjat!
Derbygrupp
94690 · Nästa » Till forumet
Sv: Derbygrupp
Perzzon: ja va fasiken fredagsmatcher borta mot Västerås o Oskarshamn......kan bli festligt
Sv: Derbygrupp
Skulle va kul att veta matchdagarna, inte bara datumen! Månsson kan du väl pula me:)?
Sv: Derbygrupp
ja äntligen får man se spelprogrammet gött ser bra ut många roliga amtcher att åka på=)
mora borta en onsdag är en riktig höjdare=)
mora borta en onsdag är en riktig höjdare=)
Sv: Derbygrupp
Johnny B Good: Ja d ser ut o va en jävla bra derbygrypp hoppas nu inte dom ändrar den utan att dom låter den kvarståp ingen som har matchprogrammet jag har letat överallt herla dan men inte nånstans finns d ju
Sv: Derbygrupp
Patrik M: Ja det är knappast dödens grupp det är frågan om, Taif
ser jag som klara favoriter.
Bara 65 dar kvar till första isträningen!
ser jag som klara favoriter.
Bara 65 dar kvar till första isträningen!
Derbygrupp
Trevligt grupp TAIF verkar hamna i enligt TrT, Oskarshamn, Nybro och Västerås. Känns bra med två nykomlingar eller hur? Bättre än att möta Leksand och Bofors fyra gånger..