Dreamteam
115179 · Nästa » Till forumet
Dreamteam
Eller så gör ni Tranås-människor som så att ni går med i Tranås-ligan i Dreamteam..........Förstapris är ju helt klart ett Kontrakt med TAIF som Huvudtränare 2010 =0)
Välkomna Dit!!!
//BoBBan
Välkomna Dit!!!
//BoBBan
Jag får passa på att säga att svenskafans.com där vi har våran sida kommer anordna ett dream team i allsvenskan snart.