Ekonomisk mardröm!
« Föregående · 201966 Till forumet
Sv: Ekonomisk mardröm!
Patrik M: Precis,.. känner på mig att vi kammar hem storkovan på lördag:) den som lever får se.... in med kalle i målet annars är det kört!!! --- --- --_-_- TAAAAAAAAIF
« Föregående · 201966
Än är det dock långt ifrån detta som väl är men tanken är otäck!
Närmaste veckans matcher mot Nybro, Örebro och Troja lär nog visa om vi kan se ett ljus i tunneln och börja tro på högre makter eller om kvalspel närmar sig med stormsteg!
Skam den som ger sig, länge leve Taif!