ett litet skämt
edman i landslaget han ä ju bra att ta bort beckham han kallas ju "beckhamdödaren" jag täntke på d anders lönn den som ä bra på o ta bort honom måste ju va "lönnmördare" hahahaha

ett skämt från förgyller tillvaron här på gästboken=)

ha d gött