Folkfest av stora mått
« Föregående · 85084 Till forumet
Sv: Folkfest av stora mått
Merxx: Varför inte fixa folkfest på TAIFs fredagsmatcher? Om det byggs en pub borde man kunna hålla till där några timmar innan nedsläpp. Kanske kunde bilder visas från tidigare bortamatcher eller/och ett band kunde spela eller/och kanske en av tränarna (spelare?) kan avsätta en liten stund och snacka om läget i laget och inför matchen. Har väl testats tidigare fast då var det väl på en pub i stan. Kanske blir bättre uppslutning om det sker i hallen.
« Föregående · 85084
Matchen var inget att hurra över däremot den enorma folkfesten omkring matchen! Tyskland hade lirat mot Schweiz matchen innan och dessa lags supportrar slöt upp i en härlig Japan-klack tillsammans med en handfull japaner och vi några vilsna Tranåsbor!
Mycket trevligt må jag säga, alldeles för långt till nästa säsong!