Förlust igen
« Föregående · 37410 Till forumet
Sv: Förlust igen
Patriksson nästa klar att gå tillbaka till TAIF, vad jag har hört är det smärre kris i Eksjö, ingen som tränar längre.Det är nog inte tänkt att han ska vara me A-laget utan hjälpa j-laget, kan behövas en stor lirare där, det jag har sett iår är de lite tunna.
Sv: Förlust igen
Ofasen..där ser man ännu en intressant spelare i juniorerna framöver då får man hoppas. De behöver lite tyngd som sagt.
« Föregående · 37410
Tingsryd slår Leksand dessutom vilken senasation! och Troja/Ljungby måste betala minst 2 miljoner i skulder annars är det KK som gäller för deras del. Mycket intressant o följa forsättningen där, går de inte till SA så är det nog KK för deras del?