FORZA AIF!
30830 · Nästa » Till forumet
Sv: FORZA AIF!
Ingen stormatch direkt men alltid trevligt att vinna! Uppehåll denna vecka för att samla kraft inför söndagens drabbning.
FORZA TRANÅS!
FORZA TRANÅS!
FORZA AIF!
Örebro, borde ju egentligen vare en lätt nöt att knäcka.
Hoppas på lite folk å iallafall några gapande halsar i klacken!!!
Ses i hallen
Hoppas på lite folk å iallafall några gapande halsar i klacken!!!
Ses i hallen
Forza