Halsdukar, äntligen!
34422 · Nästa » Till forumet
Sv: Halsdukar, äntligen!
Kikade på den igår, såg riktigt bra ut faktiskt! Positivt förvånad över utseendet! Som sagt var det inte en dag för tidigt med en halsduk i sortimentet!
Halsdukar, äntligen!
Var inte en dag för sent! lite ljus i mörkret iaf..
Nån som sett dom än, kommentarer?
Nån som sett dom än, kommentarer?
Ärligt talat så håller jag inte redigt med om gnället på TAIFs styrelse de försöker nog med de små medel de har erfarenhet är nog en viktig detalj men visst om man kasstar in lite ungt friskt blod med lite nya ideer men är nån intresserad att spendera massa tid på det? Det har ju faktiskt gått rätt bra ända till den superallsvenska säsongen för 2 säsonger sedan genom att vi då innan förbättra våra prestationer varje säsong i princip. Sen kan man väl säga attt Bendelins avhopp gav oss lite av en baksmälla som fortfarande sitter i? Alla lag har ju svackar i princip frågan är bara hur snabbt man kan ta sig ur dom innan de blir för djupa.
Håller på och jobbar fram en lösning för hemsidan också nån som är sugen på att sponsra med de futtiga kronor det kommer att kosta är välkommen att maila mig. Sidan kommer upp igen snart det kan jag lova iaf. Så håll till godo med den temporära så länge. Har dessutom inhandlat en ny kamera med mer zoom så räkna med mer detaljerade matchbilder i framtiden.