Hur ska detta sluta...
« Föregående · 15446 Till forumet
Sv: Hur ska detta sluta...
Hmm...FCS ska ALLTID stödja laget. Även om 1000 personer i publiken skulle bua åt hemma-laget så ska ALLTID klacken stödja!!!.
-
Funderar på om inte Hasse har en alldeles för tam ledar stil. Taif är ett mycket ungt lag, en Per Bäckman kopia skulle nog va bra.
Sen tror jag tyvär på en mer defensiv hockey med Jobbar handskarna på. Taif spelar en underbar hockey för publik ögat, men det är ingen hockey som man vinner matcher på. Framför allt inte borta matcher.
-
Funderar på om inte Hasse har en alldeles för tam ledar stil. Taif är ett mycket ungt lag, en Per Bäckman kopia skulle nog va bra.
Sen tror jag tyvär på en mer defensiv hockey med Jobbar handskarna på. Taif spelar en underbar hockey för publik ögat, men det är ingen hockey som man vinner matcher på. Framför allt inte borta matcher.
Sv: Hur ska detta sluta...
Skyll inte på Ljunggren det är ju i alla fall spelarna som är ute på isen vad spelarna sen gör där kan inte tränaren göra så mycket åt! Utan varje spelare måste rannsaka sig själva och skärpa sig både offensivt och defensivt, det hasse kan göra det gör han innan matchen för under matchen är det mycket svårt att ändra på något som är fel
Sv: Hur ska detta sluta...
Där tror jag att du har fel. Spelarna borde känna på hur det är att spela utan klack, för nu är det faktiskt bara upp till dom hur dom vill ha det! Dom måste bjuda till lite nu annars förtjänar dom ingen bättre placering. Sen tror jag att Hasse sköter sitt, det är SPELARNA som måste ta tag i de nu och visa vad dom går för.
Kämpa, kämpa på bara
hur bra har förresten Pelle Bäckman lyckats med sitt Malmö?
Forza taif
Kämpa, kämpa på bara
hur bra har förresten Pelle Bäckman lyckats med sitt Malmö?
Forza taif
Sv: Hur ska detta sluta...
Åh vilken härlig seger det var över Mora...(det trodde jag inte faktist). Synd bara att Manne blev skadad.
Du säger att det inte är Hasses fel att det varit ojämnt... Utan att det är "spelarnas fel"...Men faktum är ju att det är tränarens jobb att se till att spelarna jobbar hårt. Per bäckman lyckas inte i Malmö därför att malmö är ett gammalt lag, Per har varit oerhört framgångsrik i yngre lag, och ungdomslag. Nog om det, Jag vill inte vara illojal mot Hasse, jag tycker han gör ett bra jobb, men ibland känns det som om det skulle behövas någon i båset som sätter en blåslampa i röven på spelarna!!!. Men säsongen är ung, mycket kan hända. Jag tror mer på detta lag än förra årets... . med eller utan en bäckman kopia.
Du säger att det inte är Hasses fel att det varit ojämnt... Utan att det är "spelarnas fel"...Men faktum är ju att det är tränarens jobb att se till att spelarna jobbar hårt. Per bäckman lyckas inte i Malmö därför att malmö är ett gammalt lag, Per har varit oerhört framgångsrik i yngre lag, och ungdomslag. Nog om det, Jag vill inte vara illojal mot Hasse, jag tycker han gör ett bra jobb, men ibland känns det som om det skulle behövas någon i båset som sätter en blåslampa i röven på spelarna!!!. Men säsongen är ung, mycket kan hända. Jag tror mer på detta lag än förra årets... . med eller utan en bäckman kopia.
« Föregående · 15446
Nu får killarna fan dra på sig "blåställen" o börja slita. Man vinner inga matcher på finlir. Fram me TAIF-hjärtat o JOBBA JOBBA JOBBA!!!
Likadant på läktarna för övrigt...SKRIK o VRÖLA så in i helvete nu grabbar...nu lyfter vi fram grabbarna...