Huselius karriär kanske över?
« Föregående · 55317 Till forumet
Sv: Huselius karriär kanske över?
Chrons är inte så allvarlig så att karriären är över, det kan jag lova dig. Den innebär att en bit av tarmen bli för hård för att kunna arbeta. Man tar bort den biten å vips så funkar det ett par år till.
Husse will be back.
Husse will be back.
« Föregående · 55317
Husse har gått ner 5kilo det är chrons sjukdom en tarmsjukdom.
Han kanske ska operera sig då är det över!!!!!!!!
Hoppas Husse blir frisk...