Ikväll smäller det!!!
« Föregående · 121435 Till forumet
Sv: Ikväll smäller det!!!
Jag tror ärligt på 3 poäng ikväll!
Killarna är revanschsugna till tusen nu och hemmaplan och Mattsson i målet vilket väger över till TAIF´s fördel!
Jag tippar 4-3 till TAIF!
ALLA till hallen ikväll!
forza Aif!
Killarna är revanschsugna till tusen nu och hemmaplan och Mattsson i målet vilket väger över till TAIF´s fördel!
Jag tippar 4-3 till TAIF!
ALLA till hallen ikväll!
forza Aif!
Sv: Ikväll smäller det!!!
Varför fick inte Ulf Throgen forsätta i målet efter matchen mot Mörrum? Han var ju väldigt bra och släppte ju bara in ett spelmål och en straff.
/Johan
/Johan
Länkar:
http://www.morrumhockey.com
http://www.morrumhockey.com
Sv: Ikväll smäller det!!!
Yohan: För att de ska få stå var sin match i början sen vet jag ej, Matsson var också han mycket duktig idag. Tyvärr fick han dålig % på grund av stora blottor av TAIF vid målen för Rögle.
« Föregående · 121435
Alltså 3 points för vårt AIF, ELLER?