Kan man få bli lite sentimental?
Jag bara säga att jag uppskattar er alla. Framförallt den höga nivån ni håller. Det är jättekul att läsa vad ni skriver.

Så nog med känslor den här gången!!

(Curre L och Stefan Ö från OS-Guld laget kommer till matchen hemma mot Mora den 4 december)
Mvh
Mette