Kanonmatch
« Föregående · 140926 Till forumet
Sv: Kanonmatch
Tre bra perioder = med seger, härligt! Publikmatch där man fick valuta för pengarna!
FORZA!
FORZA!
Sv: Kanonmatch
Patrik M:
Fan med att man ska vara sjuk då. Kanske var det som gjorde det. Vill nån köpa ut mitt kort....=)
Fan med att man ska vara sjuk då. Kanske var det som gjorde det. Vill nån köpa ut mitt kort....=)
« Föregående · 140926
Tobbe.........Bästa matchen han gjort i år. Vad han kämpade nu känner vi äntligen igen honom.
Holmis........Samma med honom rev och slet över hela banan, vilken lirare han är va......
M Axelsson..Jobbade hela matchen och VILKA passningar han slår.