Kul med klack
Grattis till en välförtjänt seger! Kul att ni hade en klack på plats i Valhall igår. Synd var det däremot att det var så få i halmstad som hade hittat till ishallen, sämsta publiksiffran på ja vet inte hur länge! Hälsningar från ett Hammersfan