Har ni fullt mannskap ikväll eller är det några spelare borta?
Kvällens fajt
« Föregående · 168527 Till forumet
Sv: Kvällens fajt
Stigsson: Ser ut att ha varit fullt mannskap på träningen igår iallafall! Det lär vi behöva om vi ska rubba Mora!
« Föregående · 168527