lite kvar ännu!
« Föregående · 89243 Till forumet
Sv: lite kvar ännu!
Kan tränarna få igång det rätt "goet" i laget vilket jag tror de kan så kan detta bli riktigt bra. Vilka centrar vi får kan bli rätt avgjörande också skulle jag tro. Känns som en av dem behöver vara en spelare med rutin och av hög allsvensk klass, gärna en redigt bra tekare också.
« Föregående · 89243
Nilsén lär väl ta den sista backplatsen!
Sedan behövs om jag räknat rätt 1 målvakt, 2 centrar och 2 ytterforwards!
När dessa är klara kan vi se helheten, men det lutar åt en mkt intressant säsong!