Glöm din dröm Patrik, du vet ju hur det går när Danken Schumacher kör!
Ljungby-resa!
55939 · Nästa » Till forumet
Sv: Ljungby-resa!
Hört att Merx har en bil så det fixar sig nog. :)
Tror dock det blir buss, de flesta brukar anmäla sig sent skulle jag tro.
Tror dock det blir buss, de flesta brukar anmäla sig sent skulle jag tro.
Sv: Ljungby-resa!
Det är väl knappast troligt att det blir någon resa om det ska vara minst 30 anmälda...nej man får nog sikta in sig på att åka bil.
När vi var i Karlskoga hade vi ju en liten buss med 15-20 platser, något sånt bör ju gå att fixa!
Upp med lappar på stan Månsson!
När vi var i Karlskoga hade vi ju en liten buss med 15-20 platser, något sånt bör ju gå att fixa!
Upp med lappar på stan Månsson!
Sv: Ljungby-resa!
Jo visst ska jag med om det nu bara blir någon resa! Halsen är fortfarande dålig men det kan ju ändras! Ska anmäla mig ikväll + en polare!
Ljungby-resa!
Anmälde mig idag, var typ bara 5-6 stycken anmälda då sa Hasse, så för fan dra ihop lite folk, måste vara minst 30 för att åka