Tystnaden kan ju betyda många saker. T.ex. kan de ju jobba med ett riktigt intressant namn och lagt locket på för att inte låta oss sprida rykten och störa förhandlingarna. Eller så kanske det är som sades att det inte finns några heta alternativ. Jag tror dock att det jobbas med flera alternativ. Kenta som sparkades från Dif igår vore väl kul? Kanske inte så realistisk men definitivt kul.
Ljungren
71986 · Nästa » Till forumet
Sv: Ljungren
Ljunkan gillar nog oss i FCS, det är den uppfattning jag har fått.
Vårat samarbete har aldrig klickat och han är verkligen mån om oss
supportrar! Tror förövrigt att han flyttade ifrån stan idag...
Vi önskar honom lycka till i framtiden! Passar även på att skänka
en tanke till Ante, som alltid har gjort ett bra jobb bakom
huvudcoacherna, nu när han slutar.
Tycker nästan att det är oroveckande tyst om tränare till nästa
säsong, ska jag och Merxx behöva ta över?
Vårat samarbete har aldrig klickat och han är verkligen mån om oss
supportrar! Tror förövrigt att han flyttade ifrån stan idag...
Vi önskar honom lycka till i framtiden! Passar även på att skänka
en tanke till Ante, som alltid har gjort ett bra jobb bakom
huvudcoacherna, nu när han slutar.
Tycker nästan att det är oroveckande tyst om tränare till nästa
säsong, ska jag och Merxx behöva ta över?