Magnus Axelsson
13112 · Nästa » Till forumet
Magnus Axelsson
www.hockeymagasinet.com/hm/nyhet.asp?id=1476
Står om Magnus Axelsson. Skulle nog inte varar dumt att haft kvar honom.
Någon som vet hur många det blir till Örebro??
Vi ska var i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!
Står om Magnus Axelsson. Skulle nog inte varar dumt att haft kvar honom.
Någon som vet hur många det blir till Örebro??
Vi ska var i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!
Var väl ett 30-tal anmälda i onsdags!