Mer info om styrelsen
« Föregående · 96649 Till forumet
Sv: Mer info om styrelsen
Patrik M: vart fan har du bilden på den snyggaste i styrelsen då??...bild saknas står det bara
grymt besviken här
grymt besviken här
Sv: Mer info om styrelsen
Bobban: hehe jo jag vet din bild blev jävligt suddig så måste ta om den tyvärr, kan ta det på nästa styrelsemöte typ.
Sv: Mer info om styrelsen
Patrik M: du annars kan jag maila över en nytagen bild från Jobbet som du kan klippa lite i o dra in om du vill..... är det nått att rekommendera?
« Föregående · 96649
Pinnen: Släng över din emailadress på internmailen.