Mörrum borta
« Föregående · 111647 Till forumet
Sv: Mörrum borta
Perzzon: ja nu gäller d att visa att spelet stämmer o hoppas att bortaspöket försvinenr det kändes ju skönt att man vann borta mot gislaved d betyder en del för psyket även om motståndet inte är nåtmvidare så vet man att man kna vinna iallafall på bortaplan som sagt säger som dig topp 4 i år det komemr bli en framgångsrik säsong med både laget o allt runt om ekonomin känns inte längre som ett hot efter alla lysandè idèer man fick höra på fcs stormöte.det här blir en riktigt rolig säsong nu är det bara att vänta o njuta
ha d gött
ha d gött
« Föregående · 111647
Buss kungen// Alltid lika intressant hur intresset är hittills för premiär bussen. Hoppas du kan ge mig en full buss redan:)
Tat lungt på lördag kväll o se till att ladda upp på söndag morgon istället.
Nu ska vi visa att vi ska ligga topp fyra denna säsong!
KOM IGEN NU, LADDA!!!