Negativa tankar (igen) ;)
« Föregående · 77933 Till forumet
Sv: Negativa tankar (igen) ;)
JAJ: Då kan man ju undra varför Putte rek honom, om de inte kommer överens menar jag?
Sv: Negativa tankar (igen) ;)
Patrik M: Ja, det är just det som gör mig så djävulskt konfunderad.
Känns mkt mkt märkligt. Har hört från spelare i J-laget att dom oxå hört Putte "gnälla" på Kjell A...
Känns mkt mkt märkligt. Har hört från spelare i J-laget att dom oxå hört Putte "gnälla" på Kjell A...
Sv: Negativa tankar (igen) ;)
På tal om tränarfrågan,visst det verkar lite konstigt.
Men å andra sidan ska man väl inte måla FAN på väggen direkt.
Ge herrarna en chans iallafall.
Det an bli bra och det kan gå åt skogen,men en chans tycker jag iallafall.
Hoppas ni tränar RÖSTEN i sommar!!!!!!!!!!!
Det är snart höst igen!!!
MVH:Anders Lif (ordf.)
Men å andra sidan ska man väl inte måla FAN på väggen direkt.
Ge herrarna en chans iallafall.
Det an bli bra och det kan gå åt skogen,men en chans tycker jag iallafall.
Hoppas ni tränar RÖSTEN i sommar!!!!!!!!!!!
Det är snart höst igen!!!
MVH:Anders Lif (ordf.)
« Föregående · 77933
Den ena av dom hade tydligen haft Putte oxå o sa att han var mkt tveksam till hur han ska klara detta. Inte lär det bli bättre av att dom två(kjell o putte) enl. olika källor inte kommer så bra överrens. Men intressant ska det onekligen bli o se dessa två tilsammans in action...
Nån som vet vilka Junisar som kommer att fortsätta av dom som är aktuella för en 4:e femma? Vilka var med o körde med A-laget senaste säsongen???