Rögle
« Föregående · 219278 Till forumet
Sv: Rögle
Furca: I princip har du rätt, det finns andra lag på närmare håll. Men samtidigt måste man ju ogilla ett lag man alltid får stryk av...
Lycka till i fortsättningen. Jag hoppas faktiskt att ni lyckas gå upp och inte endast pga det faktum att vi har tagit ganska få pinnar mot er. Hade varit fint att se er slå mif.
Lycka till i fortsättningen. Jag hoppas faktiskt att ni lyckas gå upp och inte endast pga det faktum att vi har tagit ganska få pinnar mot er. Hade varit fint att se er slå mif.
« Föregående · 219278
Läste bland era ramsor och fann att vi var en av hatobjekten. Kan ni förklara denna antagonism på något vis. Känns som att det borde finnas mer "naturliga" fiender på närmre håll