Läste just att Rögle förstärkt med ytterligare 2 forwards Marcus Sjöberg Timrå & Björn Engström Södertälje! Trodde det var backar de behövde!
Rögle förstärker!
« Föregående · 14279 Till forumet
Sv: Rögle förstärker!
Vad ska man med backar till? Känner du inte till att "Anfall är bästa försvar"?! ;-)
Sv: Rögle förstärker!
Vi har två stycken långtidsskadade centrar så det var mycket bra gjort av styrelsen i Ängelholm!
Vi ska vinna, vinna denna mtchen.....
Vi ska vinna, vinna denna mtchen.....
« Föregående · 14279