Så slutar serien................
186559 · Nästa » Till forumet
Sv: Så slutar serien................
Bobban: Hur tippar ni egentligen. Såhär tippar jag:
8. Tranås
Vilka som kommer över kan ni läsa i min artikel på Örebro sidan.
8. Tranås
Vilka som kommer över kan ni läsa i min artikel på Örebro sidan.
Sv: Så slutar serien................
1 Troja
2 Mörrum
---------------------
3 Västerås
4 Arboga
5 Nybro
6 Tranås
----------------------
7 Halmstad
8 Örebro
Har nog fel som vanligt, men men.
2 Mörrum
---------------------
3 Västerås
4 Arboga
5 Nybro
6 Tranås
----------------------
7 Halmstad
8 Örebro
Har nog fel som vanligt, men men.
Sv: Så slutar serien................
Hmm..ok då, jag ger mig i kast jag också:
1. Mörrum
2. Arboga
------------
3. Troja
4. Tranås
5. Halmstad
6. Västerås
--------------
7. Örebro
8. Nybro
Är så suuugen på matchen i morgon!
1. Mörrum
2. Arboga
------------
3. Troja
4. Tranås
5. Halmstad
6. Västerås
--------------
7. Örebro
8. Nybro
Är så suuugen på matchen i morgon!
Sv: Så slutar serien................
härligt att alla tippar örebro sist!!!! haha skit ska skit ha det vet ni!!!!
Sv: Så slutar serien................
Dags för optimisten att tippa!
1. Troja
2. Halmstad
----------------
3. Tranås
4. Arboga
5. Mörrum
6. Västerås
----------------
7. Nybro
8. Örebro
1. Troja
2. Halmstad
----------------
3. Tranås
4. Arboga
5. Mörrum
6. Västerås
----------------
7. Nybro
8. Örebro
Sv: Så slutar serien................
1. Troja
2. Mörrum
3. Halmstad
4. Nybro
5. Västerås
6. Tranås
7. Arboga
8. Örebro
2. Mörrum
3. Halmstad
4. Nybro
5. Västerås
6. Tranås
7. Arboga
8. Örebro
Sv: Så slutar serien................
Merxx:
så här blir det
Troja
Västerås
Arboga
Halmstad
Mörrum
Nybro
Tranås
Örebro
det är bara att inse fakta.......som sann pessimist tror jag på negativt kval i år men att dom klarar sig genom att spöa Växjö i den sista matchen på bortais
jag tippar alltid sämre än merxx o det är väl den enda ljusglimten imitt tips.........
så här blir det
Troja
Västerås
Arboga
Halmstad
Mörrum
Nybro
Tranås
Örebro
det är bara att inse fakta.......som sann pessimist tror jag på negativt kval i år men att dom klarar sig genom att spöa Växjö i den sista matchen på bortais
jag tippar alltid sämre än merxx o det är väl den enda ljusglimten imitt tips.........
Så slutar serien................
Alltid kul att spekulera och eftersom jag alltid tippar som en kratta så lyssna inte på mig:
1 Troja
2 Mörrum
---------------------
3 Nybro
4 Halmstad
5 Tranås
6 Västerås
----------------------
7 Arboga
8 Örebro
1 Troja
2 Mörrum
---------------------
3 Nybro
4 Halmstad
5 Tranås
6 Västerås
----------------------
7 Arboga
8 Örebro
promillesnittet i HC:s klack igår uppgick till 1,34 enligt rykten jag hörde
va nu det har med saken att göra vet jag inte men skit samma
bit ihop o kom igen!