Ska det vara på de viset?
« Föregående · 154561 Till forumet
Sv: Ska det vara på de viset?
nr tretton: håller med flytta ut holmis och plocka in nisse olsson där istället. Men däremot backuppsättningen tycker jag ser bra ut förutom p ström tycker man kan testa nord där istället eller kanske bremer kan få chansen, det blir iaf inte sämre.......
Blir nog inga poäng imorgon, men blir det det så är det imponerande.
Blir nog inga poäng imorgon, men blir det det så är det imponerande.
« Föregående · 154561
Värva en rutinerad defensiv back som kan stärka upp försvaret lite!