Spelare försvinner...
« Föregående · 38168 Till forumet
Sv: Spelare försvinner...
Att HV fått upp ögonen för Liket o Johan är väl inte så konstigt! Tingsryd har varit ute efter Tobbe förut men att LHC skulle ha intresse av Svesse & Jolla är jag tveksam till om de ska fortsätta spela i elitserien!
« Föregående · 38168
en del större klubbar har ju redan hört av sig till en del Taifare.
Liket å J.Ström har HV fått upp ögonen för...
Tingsryd har hört av sig angående Tobbe
Å LHC är småintresserade av Svesse å Jolla... hoppas på att mycket av detta är osanning!!!