Sponsorer!
« Föregående · 73939 Till forumet
Sv: Sponsorer!
Håkan Nilsson är en spelare som jag skulle lägga kraft på att få hit om jag vore i Taifs sits!
Fredrik Wallberg skulle jag mer än gärna se i Taif, det ville jag redan ifjol! Han är en backtyp som vi saknar nämligen en hård, ful och defensivt skicklig back!
Fredrik Wallberg skulle jag mer än gärna se i Taif, det ville jag redan ifjol! Han är en backtyp som vi saknar nämligen en hård, ful och defensivt skicklig back!
« Föregående · 73939
Visst jag tycker som de flesta andra och brukar spy galla över när nåt går skit i TAIF, men jag tycker sannerligen detta kan bli intressant med dessa båda herrar nästa säsong.
"Piff och Puff" kanske kan uträtta en hel del, vad vet vi?
Jag tror t.ex inte Tranås skulle gå ut i tidningar och berätta att dom ska organisera om allting till en etablerad allsvensk förening och sen sätta ihop skit.
Har också ett riktigt färskt rykte, en spelare var uppe i hallen strax innan påsk, en back nu äntligen Merxx, nämligen Fredrik Wallberg.
Hans fru trivdes inte i Örebro utan vill tillbax till Linköping. Som vanligt "lyder mannen frugan" och hänger med.
2 alternativ har han, Hästen hockey eller TAIF och där säger väl klubbval sig självt isånafall.
Håkan Nilsson är dessutom andra allsvenska klubbar ute efter nu, Halmstad har lagt ett färskt bud på honom!!!
Forza "PIFF o PUFF" ////