Sponsorer!?
« Föregående · 116082 Till forumet
Sv: Sponsorer!?
The Sittingbull: som jag förstod från FCS årsmöte skulle TAIF inte ha någon "huvudsponsor" i år.......
Kommer inte ihåg riktigt vilka som skulle ha reklam på Tröjorna men det var väl egentligen bara en liten reklambit på tröjorna o sen 2 olika på byxorna
rätta mig om jag har fel
Kommer inte ihåg riktigt vilka som skulle ha reklam på Tröjorna men det var väl egentligen bara en liten reklambit på tröjorna o sen 2 olika på byxorna
rätta mig om jag har fel
« Föregående · 116082
Är det någon som har koll på vilka som kommer att ha reklam på Matchtröjorna?
Det kan väl inte vara så att STIGA kommer att ha ensamrätt en gång till?
Tips till Söndag Mörrum-AIF 2-4