Ta med er alla ni känner och hjälp till att stötta TAIF till Play off i kväll!
Stötta TAIF till PLAY OFF i kväll!
« Föregående · 60310 Till forumet
Sv: Stötta TAIF till PLAY OFF i kväll!
Hoppas alla hjälper till i klacken ikväll, vi lär visst få motstånd på läktaren! Örebro ska enligt uppgift dyka upp med en busslast + några bilar! Vi får väl se............
Taif-Örebro 6-2
Taif-Örebro 6-2
Sv: Stötta TAIF till PLAY OFF i kväll!
Mao spara in på rösterna ikväll, tror på ganska lätt seger dock efter att ha sett Örebro - TAIF borta. Gäller att spelarna tänker annorlunda..
« Föregående · 60310