SUPPORTERSVACKA
« Föregående · 22708 Till forumet
Sv: SUPPORTERSVACKA
Det är väl som vanligt det är 10x fler som skriver när det är nått att klaga på. :)
Kan ju säga att större delen av styrelsen var på "studiebesök" 1h innan träningen i måndags och gick igenom lite från matchen i söndags och diskutera lite andra tankar runt TAIF, bekantade oss med spelarna dessutom. Var väldigt trevligt måste jag säga.
Kan ju säga att större delen av styrelsen var på "studiebesök" 1h innan träningen i måndags och gick igenom lite från matchen i söndags och diskutera lite andra tankar runt TAIF, bekantade oss med spelarna dessutom. Var väldigt trevligt måste jag säga.
« Föregående · 22708
Nä, kom igen och skriv om AIF. De behöver allt stöd de kan få för tillfället. Tre väldigt viktiga matcher innan uppehållet. Om man får drömma lite, å det får man väl, så vore de´inte helt fel med 6 poäng på dessa tre matcher.