Missa nu inte detta ikväll! Brukar vara riktigt rolig hockey när J20-laget spelar!
Taif - Dalen (J20)
« Föregående · 24607 Till forumet
Sv: Taif - Dalen (J20)
Jag tycker alla som har tid ska åka upp och kolla på Taif -Dalen, J20! Det brukar vara väldigt anfallsglad och rolig hockey!!
Kl 19:40 ikväll börjar matchen!!
Gratis att gå in!!
Forza taif-J20!
Kl 19:40 ikväll börjar matchen!!
Gratis att gå in!!
Forza taif-J20!
« Föregående · 24607