TAIF- Nybro
« Föregående · 223314 Till forumet
Sv: TAIF- Nybro
taifaren: absolut! Men detsamma gäller alla FCS-are och andra fans! Ses i klacken ikväll, nu får vi hårdköra ikväll!!!
FORZA AIF
FORZA AIF
Sv: TAIF- Nybro
ALLA SITTPLATSSUPPORTRAR med stort Taif-hjärta tycker jag ska lämna sina sittplatser tomma ikväll och ansluta till kalcken likaså ALLA STÅPLATSSUPPORTRAR med stort Taif-hjärta som inte brukar stå hos oss!
Kom igen en för alla, alla för Taif!
Kom igen en för alla, alla för Taif!
« Föregående · 223314
Ska bli intressant att se hur TAIF agerar imorrn när man måste vinna, för imorrn är det verkligen vinna eller försvinna!
Hoppas alla Taifare ger 110% i alla närkamper imorrn så blir det säkert 3 pinnar...
Tips: 3-2
FROZA AIF!!